הכירו את פני וטום

הי לכן שם,

בשנה האחרונה עבדתי ממש קשה על קולקציה חדשה ואני ממש נרגשת לשתף ולספר עליה, אבל קודם אני רק רוצה להגיד תודה ללקוחות המדהימות שלי על התגובות הנדהרות שלכן וכל התמיכה ❤

בשנה האחרונה אני מפתחת את העולם של פני וטום. הדמויות, להן קיבלתי השראה מהטיולים המשפחתיים שלנו עם הילדון והכלבים, הן התפתחות של העבודה שלי בשנים האחרונות.

בקולקציה החדשה תכירו זוג אחים, את חיות המחמד שלהם, את החיות הדמיוניות שלהם, את החברים ואת ההרפתקאות הנהדרות שלהם.

אני ממש מחכה לחלוק איתכם את ההרפתקאות שלהם אבל לעכשיו הנה הכרות קצרה ומתוקה לסיפור שלהם

מקווה שתקראו ותהנו ❤


פני – 
פני וטום הם זוג אחים, יצירתיים, מלאי דמיון והרפתקנים, שמספקים להוריהם ואחותם הגדולה שרלוט המון עבודה וענין.
פני היא בת כמעט חמש. היא נולדה ביום הראשון של האביב. הצבע האהוב עליה הוא צהוב, והיא מאוד אוהבת נורמן החתול (היא אוהבת גם את לוסי הכלבה אבל קצת פחות מנורמן.)

הדובי שלה, רובי, הוא הצעצוע האהוב עליה. היא אוהבת להתחפש, לרקוד בלט ללבוש את חצאית הטוטו הורודה שלה, להמציא סיפורים ולארוח מסיבות תה עם חברתה הטובה לואיזה שגרה בבית השכן.

 

 

 

 

 

 


טום –
טום בן ה3.5 אוהב להיות בחוץ, לטפס על עצים ולרוץ בשדה עם לוסי הכלבה (טום מעדיף את חברתה של לוסי מאחר ונורמן החתול אוהב דברים משעממים כמו מסיבות תה ולהתכרבל על הספה. טום ניסה לאמן אותו להפוך לנמר אבל זה לא עבד ואת הסיפור הזה נשמור לפעם אחרת).

האוכל האהוב על טום הוא פנקייקס. כמו פני אחותו, הוא אוהב תחפושות, להעיף מטוסים ולשחק עם בובת הדינואור שלו, מקס.
המשחק האהוב עליו הוא להעמיד פנים שהוא גיבור על המציל את העולם מהרעים בעזרת כוחות העל שלו, החיות והצעצועים שעומדים לצידו.

 


אבא של פני וטום הוא סופר ומאייר ספרי ילדים. הוא ללא ספק העביר לילדיו את אהבתו לסיפורים והרפתקאות. אמא שלהם כותבת ועורכת במגזין אופנה חשוב. בגלל שהוריהם צריכים ליסוע סביב העולם הרבה בשביל עבודתם פני וטום נשארים הרבה בבית של סבא וסבתא שלהם.

סבא וסבתא גרים בבית חווה ישן מלא סודות ופינות נסתרות.

בעוד ששרלוט האחות הגדולה נשארת לרוב אצל חברים, פני וטום אוהבים מאוד להתארח אצל סבתא וסבא. בזמן הביקור הם ישנים בחדר הישן של אימם ולשחק בבובות ובצעצועים הישנים שלה.

 פני אוהבת לשחק עם הבובות הישנות והמרוטות שהיא מוצאת העליית הגג. היא יכולה לבלות את כל היום באריכת מסיבות תה מפוארות תחת עץ הערבה הגדול בחצר לבובות ולבת השכנים לואיזה.

טום מעדיף לשחק בגיבורי על, ללבוש גלימה ומסיכה ולקחת את לוסי הכלבה ומקס הדינוזאור להרפתקאות נועזות איתו בגינה.

זה תמיד כיף לבלות בבית של סבא וסבתא ונותן לפני וטום רעיונות למשחקים חדשים ורעיונות חדשים למקומות מסתור וחברים מדהימים למשחק.

בחצר האחורית סבא וסבתא מגדלים סוס בשם ווילו, את דייזי הכבשה ושתי תרנגולות, פרד וטד (סבא חשב שהם תרנגולים שהיו אפרוחים).

פני וטום אוהבים לבלות זמן ולהתחבא בבית העץ שסבא בנה על אחד העצים העתיקים בגינה. סבא אומר שהעצים היו שם עוד לפני שהוא וסבתא נולדו ואת בית העץ הוא בנה כשאמא של פני וטום היתה ילדה ועדיין אפשר למצוא שם כל מיני אוצרות ואוספים ישנים.

ליד הבית יש אגם גדול ומזח מעץ שמוביל אל המים נסתר מאחורי קני סוכר גבוהים. לפני וטום קני הסוכר הגבוהים נראים כמו יער.

האגם מלא דגים ולפעמים גם ברווזים ואפילו ברבורים שפני וטום אוהבים להכיל בלחם ישן.

בצד השני של האגם גדל יער קטן מקסים ועתיק שם פני וטום אוהבים לבנות אוהלים ומעורות מענפים, לחפש אוצרות וחיות יער כמו צבים וקיפודים, ולאסוף ענפים אצטרובלים ובלוטים בצורות מוזרות ומיוחדות.

יותר מהכל פני וטום אוהבים לעזור לסבתא לאפות את פאי התפוחים המפורסם שלה. הם מטפסים על כתפיו של סבא ועוזרים לו לקטוף תפוחים מהעץ ולהביא אותם לסבתא. הם עומדים על דרגש העץ האדום במטבח בזמן שהיא מקלפת את התפוחים ועוזרים לה לזרות סוכר חום וקינמון ולערבב בזמן שהם מתרככים ומתקרמלים על האש, הופכים לחומים זהובים והבית מתמלא בריח מתוק ונפלא (בדרך כלל בזמן הזה גם לוסי ונורמן מצטרפים לחגיגה). אחר כך מגיע הרגע ללוש את הבצק ולמלא את הפאי. אבל החלק הקשה ביותר מגיע אחר כך שצריך לחכות עד שהפאי יצא מהתנור ויתקרר.

הנה הצצה קטנה לאיורים, להרפתקאות ולחיים שלהם. מקווה שתאהבו ❤

  Top